Onderzoeksbureau Markteffect breidt MT uit

18 juni 2013

De directie van marktonderzoeksbureau Markteffect heeft het managementteam van de organisatie per direct uitgebreid met Boj Nefkens. De uitbreiding is een gevolg van structurele groei en verdere groeiambitie van Markteffect.

Markteffect is als full-service marktonderzoeksbureau in 2012 onderscheiden met een FD Gazelle Award en behoort tot de snelst groeiende marktonderzoeksbureaus van Nederland. Boj Nefkens heeft gedurende 5 jaar actief op commerciële functies binnen de organisatie bijgedragen aan deze groei en zal verantwoordelijk worden voor sales en marketing.

Algemeen directeur Edgar de Beule: ''Om de groei van Markteffect verder te faciliteren was uitbreiding van het management team gewenst. Boj Nefkens heeft de afgelopen jaren bewezen een belangrijke rol in de groei van de organisatie te hebben gespeeld en zal in zijn nieuwe rol verantwoordelijk zijn voor de verdere groei in de ambitie van Markteffect.

Het driekoppige management team bestaat nu uit Hesam Fahimi (operations & research), Edgar de Beule (new business development en externe betrekkingen) en Boj Nefkens (sales & marketing).

Groei naar boven bijgesteld

Naast de uitbreiding van het management team maakt Markteffect bekend dat het ook haar groei-ambitie voor 2013 naar boven bijstelt. Al jaren groeit de organisatie hard, ten minste 50% per jaar. Voor dit jaar was initieel een strategische groei van 5% begroot, echter verwachten we tenminste een omzetgroei van 20% door te maken. Onze klanten waarderen onze dienstverlening zeer positief, wat zijn vruchten af lijkt te werpen, aldus algemeen directeur Edgar de Beule.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Copywriting? Dat kan toch iedereen?

Twee collega’s in de race voor dé vakprijs van 2024

De maatschappelijke magie zit 'm in kleine dingen

Van live naar beleven: de transformatie van sport in media