Markteffect

Telefonisch onderzoek

Voor specifieke doelgroepen

Dit krijgt u van ons:

  • Inhouse callcenter: vast team van 50 flexibele medewerkers met verschillende nationaliteiten
  • Field Force Certified callcentermedewerkers
  • Native speakers
  • Inhouse onderzoekssoftware geheel geoptimaliseerd voor telefonische interviews

In sommige gevallen is telefonisch onderzoek de beste oplossing voor uw onderzoeksvraag. De keuze voor de veldwerkmethode is vaak afhankelijk van de volgende 3 factoren:

  • Op welke manier spreekt u uw klanten of doelgroep aan?
  • Is de doelgroep via online panels te bereiken?
  • Bestaat de wens voor meer diepgang door bijvoorbeeld vervolgvragen te stellen?

Afhankelijk van uw onderzoeksvraag en doelgroep kijken wij graag samen met u welke methode van veldwerk het meest passend is.

Telefonisch onderzoek is een vorm van kwantitatief onderzoek.

Inhouse callcenter

Markteffect heeft op haar kantoor een eigen inhouse callcenter tot haar beschikking. In het callcenter zijn ongeveer 50 flexibele medewerkers met verschillende nationaliteiten werkzaam.  Met een eigen veldwerkteam is het mogelijk om snel te schakelen en de kwaliteit van het veldwerk zelf te bewaken. Tevens is Markteffect niet afhankelijk van derden. Hierdoor blijft de projectplanning in eigen beheer.

Field Force training

Alle medewerkers in het callcenter hebben de Field Force training ontvangen van de branchevereniging MOA. Deze training zorgt ervoor dat medewerkers voldoende kennis hebben op het gebied van marktonderzoek en telefonische interviewvaardigheden. Als u uw onderzoek door Markteffect telefonisch laat uitvoeren bent u verzekerd dat Markteffect professioneel en respectvol omgaat met uw relaties.

Native speakers

Het merendeel van de veldwerkmedewerkers heeft de Nederlandse nationaliteit. Omdat Markteffect echter ook doorlopend telefonisch onderzoek in het buitenland uitvoert, bestaat het team ook uit een aantal flexibele buitenlandse krachten. Het gaat hierbij om native speakers van de volgende talen:

  • Engels;
  • Frans;
  • Duits;
  • Pools;
  • Slowaaks;
  • Tsjechisch;
  • Spaans;
  • Italiaans.

Onderzoekssoftware

Markteffect heeft voor het callcenter een eigen onderzoekssoftware laten ontwikkelen, geheel geoptimaliseerd voor telefonische interviews. Dit is de zogenaamde CATI software (Computer Assisted Telephonic Interviewing Software). Deze software helpt de callcenteragents om op een prettige manier zo effectief en efficiënt mogelijk te kunnen werken.

Voor wie?

Markteffect voert telefonisch veldwerk met name uit voor business-to-business onderzoeken en consumentenonderzoeken met zeer specifieke doelgroepen (bijvoorbeeld ouderen). Graag bepalen we samen met u welke methode van veldwerk het met meest geschikt is. Telefonisch veldwerk zetten we in voor klanttevredenheids-, naamsbekendheid-, imago-, campagne- of overig onderzoek.

Kunnen wij u ergens mee helpen?

Voor meer informatie over telefonisch onderzoek, de werkwijze van Markteffect of overige vragen, kunt u telefonisch contact opnemen via , een e-mail sturen naar vraag@markteffect.nl of een bericht achterlaten via het contactformulier.

 

Davy Zwegers - Research Consultant

Davy
Zwegers

Research Consultant
Welk marktonderzoek heb ik nodig?
Help mij kiezen
Of
Stel Uw Vraag

Heeft u vragen of wenst u meer informatie?

Help mij kiezen of Neem vrijblijvend contact op