Markteffect

Klanten over Markteffect (KTO)

Klanttevredenheid volgens onze klanten

Markteffect voert een eigen klanttevredenheidsonderzoek uit. Na afloop van ieder project worden klanten uitgenodigd om aan de hand van een korte online vragenlijst hun mening te geven over het afgeronde project.

 In dit onderzoek worden onder andere de volgende onderwerpen behandeld:

  • Algemene tevredenheid;
  • De tevredenheid over het verloop van het traject, het contact met de medewerkers van Markteffect en de rapportage;
  • Aanbevelingsintentie & Net Promoter Score (NPS).

Deelname aan dit klanttevredenheidsonderzoek is anoniem. Markteffect gebruikt de resultaten om haar processen en methodieken te verbeteren.


Wij zijn trots op de beoordelingen die we in de afgelopen twee jaar tijdens de uitvoering van het klanttevredenheidsonderzoek van onze klanten hebben mogen ontvangen.


De klanten van Markteffect beoordelen het gehele onderzoeksproces met een 8.1. Daarnaast scoort Markteffect een NPS Score van +60%.

 

Anke de Martines - Onderzoeksspecialist

Anke
de Martines

Onderzoeksspecialist
Hesam Fahimi - Consultant

Hesam
Fahimi

Consultant
Welk marktonderzoek heb ik nodig?
Help mij kiezen
Of
Stel Uw Vraag

Heeft u vragen of wenst u meer informatie?

Help mij kiezen of Neem vrijblijvend contact op