Nieuws

Bekijk hier al onze nieuwsberichten. We plaatsen hier regelmatig onze nieuwtjes, rapportages, onderzoeken en mededelingen.

Houd deze pagina in de gaten om up-to-date te blijven rondom de ontwikkelingen van Markteffect.

Bekijk hier all onze nieuwsberichten. We plaatsen hier regelmatig onze nieuwtjes, rapportages, onderzoeken en mededelingen. 

Houd deze pagina in de gaten om up to date te blijven rondom onze ontwikkelingen.

Zakelijke dienstverlening (B2B) HR- & Recruitment onderzoek

Een derde van werkend Nederland is onzeker om weer de schoolbanken in te gaan

Markteffect

Acht nieuwe partners bij Brainport voor elkaar

IT, Software & Telecom Zakelijke dienstverlening (B2B)

Werkvloer vindt dat meldingen sneller opgelost kunnen worden

Zakelijke dienstverlening (B2B) HR- & Recruitment onderzoek

Werkend Nederland vindt vitaliteit weinig waard

Leisure onderzoek

Klanttevredenheid meten in het leisure domein

Markteffect

Nieuw imago, mede dankzij Cor & Don

Sportmarketing onderzoek

De Sportpeiling: hoe populair was het WK vrouwenvoetbal in Nederland?

Zakelijke dienstverlening (B2B) HR- & Recruitment onderzoek

Vier op de tien Nederlanders in loondienst vermijden om- of bijscholing vanwege de kosten

IT, Software & Telecom

Slechts kleine meerderheid organisaties kan snel reageren op veranderende markt

Consumentenonderzoek FMCG & Food branche Markteffect

Stijgende bekendheid en gebruik van flitsbezorgdiensten in Nederland

Blogs

Do's en don'ts voor het implementeren van onderzoeksresultaten

Consumentenonderzoek Leisure onderzoek Markteffect

Nederlanders minder vaak op vakantie door hoge inflatie

IT, Software & Telecom

Een derde organisaties ziet ERP-systeem als belemmering voor klanttevredenheid

Zakelijke dienstverlening (B2B) HR- & Recruitment onderzoek

Een op de vijf werkgevers neemt alleen in uiterste nood mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan

Sportmarketing onderzoek Blogs

Sportsponsor en supporter voor het leven

Downloads en rapportages Sportmarketing onderzoek

De Sportpeiling: zijn sportsponsors genoeg maatschappelijk betrokken?