The Relevance Group

Sinds de joint venture met The Relevance Group heeft Markteffect de mogelijkheid om gebruik te maken van meer kennis en expertise op het gebied van market research, marketing technology, data science en artificial intelligence (AI).

Met strategische experts uit diverse technische disciplines hebben wij de middelen om actieve en passieve data te combineren en zo data-gedreven marketing en sales te creëren voor onze opdrachtgevers. Op deze manier groeien wij als groep mee met de razendsnelle ontwikkelingen binnen zowel de onderzoekbranche als de wereld.

Relevantie creëren

Data is overal. Denk bijvoorbeeld aan klantdata, salesdata, online data, marketingdata en externe databronnen. De kunst is om al deze data op de juiste manier aan elkaar te knopen en op basis daarvan het gedrag van de consument nóg beter te kunnen begrijpen – of zelfs te voorspellen. Daarnaast helpt dit bijvoorbeeld bij het ontdekken van nieuwe (markt)kansen en het ontwikkelen van nieuwe verdienmodellen.

Door actieve data, ingewonnen door marktonderzoek, te combineren met alle overige beschikbare passieve data, kunnen we opdrachtgevers voorzien van nog diepgaandere inzichten. Op die manier kunnen we de opdrachtgever een 360 graden beeld geven. Van het meten van performance, het bouwen van dashboards met merk kpi’s tot predictive modelling en het kwalitatief aanscherpen van campagnes op basis van data science. Dit stelt ons in staat om groots te denken, wanneer de opdrachtgever dat wil. Op deze manier kunnen wij onze opdrachtgevers nog veel meer bieden dan wij nu doen. En dat is wat The Relevance Group te bieden heeft.

Onze partners

The Relevance Group is een internationaal partnership met onafhankelijke bedrijven met expertise op het gebied van market research, data science, marketing technology en artificial intelligence (AI).

Markteffect: wij zijn een strategisch marktonderzoeksbureau dat als one-stop-shop dient voor haar nationale en internationale opdrachtgevers en gespecialiseerd is in meer dan zeven verschillende onderzoeksgebieden. Markteffect is gevestigd in Eindhoven en Amsterdam.

Techonomy: Techonomy is de digitale en data dienstverlener uit Eindhoven. Techonomy maakt gebruik van creativiteit om het technologische potentieel te maximaliseren. In dit digitale tijdperk van grenzeloze mogelijkheden stelt Techonomy klanten in staat om opkomende kansen te ontdekken en hiervan te profiteren.

Datalogue: Datalogue transformeert data naar inzichten. Datalogue is een full-service data-gedreven expert vanuit Hamburg binnen de gebieden Data Analytics & AI, Data Driven Marketing, Data Driven Consulting en Data technology.

DataLab: DataLab is een van de toonaangevende bedrijven voor Customer Equily in het Duitstalige gebied. DataLab is een end-to-end loyaliteit en direct marketing service aanbieder, die hun opdrachtgevers ondersteund bij het opzetten van een langdurige en succesvolle relatie met hun consumenten. DataLab is gevestigd in Düsseldorf.

Converto: Dé Europese leider in marketing innovatie die hun opdrachtgevers ondersteunt bij het transformeren van hun idee naar op maat gemaakte innovatieve communicatie. Converto is gevestigd in Zwitserland.

IMG: De Interactive Marketing Group (IMG) is een high-end adviesbureau voor digitale pioniers. IMG werkt samen met Digital Champions om de beste klantervaringen te creëren.  IMG is gevestigd in Hamburg.

Customlytics: Customlytics is het toonaangevende full-stack mobiele technologie- en marketingadviesbureau in Duitsland. Customlytics omvat serviceaanbiedingen consulting en ondersteuning voor mobiele app-strategie, productbeheer, analytics en technologie-integratie.

Neem gerust rechtstreeks contact met ons op voor vragen en advies!

<p>Michael <span>Petit</span></p>

Michael Petit

Client Consultant