The Relevance Group

Met de bekendmaking van de Joint Venture met The Relevance Group, ontstaan er kansen voor zowel ons als onze opdrachtgevers. Samen met zusteronderneming DirectResearch hebben we nu de mogelijkheid om gebruik te maken van meer meer kennis en expertise op het gebied van market research, marketing technology, data science en artificial intelligence (AI). Met strategische experts vanuit verschillende technische disciplines beschikken we nu over de middelen en technieken voor de inzet van bijvoorbeeld een medewerkerstevredenheidsonderzoeken tot en met de inzet van AI. Op deze manier groeien wij als groep mee met de razendsnelle ontwikkelingen binnen zowel de onderzoekbranche als de wereld.

Relevantie creëren

Het doel van The Relevance Group is het creëren van relevantie. Door data, ingewonnen door marktonderzoek, te combineren met AI-gestructureerde modellen kunnen we mogelijkheden bieden die een stapje verder gaan om inzichten te bieden. Op die manier kunnen we de opdrachtgever een 360 graden beeld geven. Van het meten van performance, het bouwen van dashboards met merk kpi’s tot predictive modelling en het kwalitatief aanscherpen van campagnes op basis van data science. Juist zo helpen wij opdrachtgevers om nog relevanter te worden. 

Dit stelt ons in staat om groots te denken, wanneer de opdrachtgever dat wil.

Onze partners:

The Relevance Group is een internationaal partnership met vijf onafhankelijke bedrijven met expertise op het gebied van market research, data science, marketing technology en artificial intelligence (AI).

DirectResearch en Markteffect: Samen met DirectResearch bieden we handvatten om alle vormen van marktonderzoek uit te voeren, zowel nationaal als internationaal, waar opdrachtgevers haar marketing- en strategische beslissingen op kunnen maken. 

Datalogue: Gevestigd in Duitsland, Zwitserland en Nederland, Datalogue is een full-service data-gedreven expert binnen de gebieden Data Analytics & AI, Data Driven Marketing, Data Driven Consulting en Data technology. Datalogue transformeert data naar inzichten!

DataLab: DataLab is een end-to-end loyaliteit en direct marketing service aanbieder, gevestigd in Düsseldorf, die hun kopdrachtgevers ondersteund bij het opzetten van een langdurige en succesvolle relatie met hun consumenten.

Converto: Dé Europese leider in marketing innovatie die hun opdrachtgevers ondersteunt bij het transformeren van hun idee naar op maat gemaakte innovatieve communicatie. Converto is gevestigd in Zwitserland.

<p>Michael <span>Petit</span></p>

Michael Petit

Manager Marketing & Client Consultant