Hoe maakt Markeffect het naamsbekendheidonderzoek uniek?
Bij Markteffect bieden we de mogelijkheid om extra diepgang aan het onderzoek toe te voegen. Naast de verschillende niveaus van bekendheid is het nuttig om te weten wat de bron van deze bekendheid is. De bron van de bekendheid geeft uw organisatie inzicht in hoe deze bekendheid tot stand is gekomen. Dit kan u helpen met het effectiever inzetten van uw marketing- en communicatiemiddelen (die we ook kunnen tonen in de vragenlijst). Ook wordt de overweging in kaart gebracht. Daarmee krijgt u inzicht in welk deel van het koopproces winst te behalen is.
Als u de bekendheid wil meten in relatie tot een campagne die u uitvoert, denk dan ook aan een campagne effectmeting. Wij willen er in ieder geval alles aan doen om er voor te zorgen dat het rapport actionable is en dat u concreet met de resultaten aan de slag kunt. Indien gewenst, helpen we u met de implementatie en interpretatie door middel van een Next Step Session workshop.
Wat levert een naamsbekendheidonderzoek op?
Door inzicht te verkrijgen in de verschillende lagen van de bekendheid van uw organisatie, krijgt u een goed beeld van de kansen die nog voor u liggen om de naamsbekendheid van uw organisatie te vergroten. Een goed product is tegenwoordig niet meer voldoende vanwege de grote concurrentie. Concreet krijgt u inzicht in uw concurrentiepositie in de markt.
U ontvangt een uitgebreide onderzoeksrapportage en tijdens de terugkoppeling denken we graag mee over hoe de kansen het beste te benutten zijn. Bij Markteffect vinden we het belangrijk er zorg voor te dragen dat u beslissingen kunt nemen op basis van de beste en meest relevante inzichten.