Door bestaande gegevens te analyseren, zoals cijfers van jouw klantenbase of openbare data, krijg je direct inzicht in trends, patronen en kansen die van belang zijn voor jouw organisatie. Het versterkt de relatie met jouw doelgroep, omdat je beter kunt inspelen op hun gedrag, behoeften en voorkeuren door te begrijpen wat hen beweegt.
Daarnaast kun je met deskresearch betere resultaten behalen, doordat je beslissingen baseert op feitelijke informatie in plaats van aannames, wat niet alleen een solide basis is voor verdere onderzoeken, maar ook bijdraagt aan meer strategische keuzes.
“Wij vinden het buitengewoon belangrijk om een duurzame verbinding te hebben en te behouden met al onze stakeholders. Markteffect helpt ons al jaren op meerdere terreinen om deze verbinding continu te testen, te beoordelen en aan te scherpen. De medewerkers van Markteffect staan altijd paraat en handelen zeer adequaat. Weinig woorden zijn nodig om een maximaal resultaat te behalen.” - Emiel van den Bosch, Directie Beleid, Marketing & Communicatie Van Hall Larenstein