Waarom online onderzoek bij Markteffect?
We zullen altijd op zoek gaan naar de methode die het beste bij jouw onderzoeksvraag past. Online onderzoek wordt ingezet vanwege de korte doorlooptijd en de mogelijkheid om visueel en auditief materiaal te gebruiken. Ook kan er met online onderzoek gericht gesegmenteerd worden, niet alleen op demografische factoren, zoals leeftijd en geslacht, maar ook op jouw specifieke doelgroep.
Online onderzoek kan afhankelijk van jouw doelstellingen uitgevoerd worden op je eigen database (voornamelijk geschikt voor klanttevredenheidsonderzoek of medewerkerstevredenheidsonderzoek) of op één van onze eigen onderzoekspanels. We hebben toegang tot een consumenten panelnetwerk van Nederlandse consumenten verdeeld over heel Nederland. Hiermee kunnen op basis van jouw doelgroep de juiste respondenten geselecteerd worden voor je onderzoek.
Ons consumentenpanel voldoet aan strenge kwaliteitsvoorwaarden. Zo moeten leden tenminste één maal per jaar meedoen aan een onderzoek, moet het profiel van de leden minimaal eens per jaar worden bijgewerkt of bevestigd en de leden worden op correcte wijze geworven voor de onderzoeken. Onderzoek via ons panel is anoniem en zij worden uiteraard nooit benaderd voor commerciële doeleinden.