Heeft u het type onderzoek waar u naar op zoek bent nog niet gevonden? Neem dan gerust contact met ons op. Met behulp van onze jarenlange ervaring kunnen we voor ieder vraagstuk een onderzoek ontwikkelen. We denken graag met u mee!
Hoe kies ik een marktonderzoeksbureau?
“Het selecteren van een marktonderzoeksbureau is een uitgebreid proces. We helpen u een keuze te maken met onze checklist en tips voor de juiste voorbereiding en het verkrijgen van de beste resultaten. Download de checklist hier.”
Meer over onderzoek
Methoden
Afhankelijk van uw doelgroep bepalen we samen de methode van onderzoek. Het onderzoek kan zowel met kwalitatief als kwantitatief onderzoek worden uitgevoerd. Kwalitatief onderzoek geeft inzicht in de achterliggende beweegredenen en motieven en is uitermate geschikt om producten en ideeën kwalitatief te toetsen in de ontwikkelfase of probleemanalyse. Kwantitatief onderzoek is vooral geschikt als representatieve onderbouwing. Op zoek naar al onze onderzoeksmethoden?
Alle onderzoeksmethoden
Voor wie?
We voeren onderzoek uit om antwoord te geven op de meest uiteenlopende vragen. We ontwikkelen dit onderzoek samen met u op maat. Markteffect voert onderzoek uit in allerlei branches, zowel onder consumenten als onder zakelijke respondenten. Ook zijn wij onder andere gespecialiseerd in onderzoek in het onderwijs, FMCG, Leisure en sportmarketing.
Alle branches