Onze leisure onderzoeken
Leisure Kansenkaart:
Wil je inzicht in het huidige leisure-aanbod, de leisure-behoefte en de identiteitswaarde van jouw regio, stad of gebied? Met de leisure kansenkaart kunnen de plannen voor nieuw aanbod worden getoetst aan de behoefte van de aanwezige doelgroep(en) in een specifieke regio en aan de identiteit van het gebied. Meer informatie over de kansenkaart?
Kansenkaart
Leisure Belevingsonderzoek:
De beleving van je doelgroep is iets bijzonders, omdat deze zowel fysiek als mentaal van aard is. Helder inzicht in wat de beleving beïnvloedt, geeft richting aan hedendaagse marketing. Hoe beter de beleving aansluit bij de verwachtingen van de doelgroep, des te positiever zij reageert op datgene dat aangeboden wordt. Meer weten over het belevingsonderzoek?
Belevingsonderzoek
Leisure Haalbaarheidsonderzoek:
Ben je bezig met een nieuw concept, gebiedsontwikkeling of uitbreiding van jouw huidige werkzaamheden? Wil je graag jouw idee realiseren, maar ontbreekt de informatie over de haalbaarheid ervan? Aan de hand van succes- en faalfactoren kan de slagingskansen van jouw business case in kaart worden gebracht. Meer informatie over het haalbaarheidsonderzoek?
Haalbaarheidsonderzoek
Leisure Impact Monitor:
Met de Impact Monitor onderzoeken wij welke effecten jouw campagne, evenement of festival heeft gehad op de omgeving en je imago en of deze aansluiten bij jouw verwachtingen. Er wordt bovendien gekeken hoe de kwaliteit van het aanbod wordt ervaren en wat daarin nog te verbeteren is. Op deze manier krijg je een beeld in hoeverre jouw doelstellingen zijn behaald en of dit aanleiding geeft voor bepaalde vervolgstappen. Meer informatie over de Impact Monitor?
Impact Monitor
Leisure Marktverkenning:
In aanloop naar productontwikkeling is het belangrijk om de markt waar je in gaat acteren in kaart te brengen. Bij een marktverkenningsonderzoek wordt de expansie en haalbaarheid van jouw attractie, destinatie, dienst of product in kaart gebracht. Meer weten over marktverkenning?
Marktverkenning
Leisure Partnership Effectmeting Cultuur:
We weten als geen ander dat het voor musea en andere cultuurinstellingen waardevol is om partnerships aan te gaan. Partners die naast een maatschappelijk belang ook een financieel belang hebben bij het partnership. Maar hoe weet je wat het partnership jullie beiden oplevert? Ofwel, wat is de Return On Investment van de verbintenis die je met een bedrijf bent aangegaan? Om inzichtelijk te maken wat de meerwaarde van een samenwerking is, hebben we een Partnership Effectmeting Cultuur ontwikkelt.
Effectmeting Cultuur
Leisure Conceptonderzoek:
Je hebt een concept en je doelgroep is gedefinieerd, maar hoeveel mensen zullen jouw product gaan afnemen of je attractie gaan bezoeken? De intentie om een product of dienst te gebruiken, is sterk gerelateerd aan specifieke kenmerken van je product of dienst. Er wordt onderzocht of jouw concept voldoet aan de wensen en behoefte van je doelgroep. Meer informatie over het conceptonderzoek?
Conceptonderzoek