Hoe maakt Markteffect het campagne pre-test onderzoek uniek?
Markteffect heeft ruime ervaring met het uitvoeren van de campagne pre-test op basis van het Ad Likeability model. Een voordeel hiervan is dat dit model al vele malen is toegepast in onze onderzoeken en er daardoor een benchmark is opgesteld. Met behulp van de benchmark kan goed uitgelegd worden op welke aspecten een campagne wél, of juist níet goed scoort.
Zo kan er waarde aan uw resultaten toegevoegd worden. Dit geeft het onderzoek en de resultaten meer diepgang.
Wat levert een campagne pre-test op?
Aan de hand van de resultaten en onze benchmarks kunnen we u precies vertellen welke aspecten goed scoren en waar eventueel nog ruimte is ter verbetering. We kijken vooral naar duidelijkheid, begrijpelijkheid, aantrekkelijkheid en passendheid bij het merk. Daarnaast achterhalen we ook of de campagne aanspreekt en of deze aanzet tot actie.
De resultaten zullen gebundeld worden in een overzichtelijke rapportage en aan u teruggekoppeld worden. Indien gewenst doen we de terugkoppeling samen met zowel u, als het bureau dat de creatie ontwikkeld heeft om gezamenlijk tot een perfect eindproduct te komen. Bij Markteffect vinden we het belangrijk er zorg voor te dragen dat u op basis van de beste en meest relevante inzicht de juiste beslissingen kunt nemen.