Met onze focus op het leveren van relevante inzichten, meetbare resultaten en het opbouwen van sterke relaties, bieden we je waardevolle antwoorden op deze vragen. Deze inzichten en meer bieden we aan door het uitvoeren van een behoefteonderzoek.
Strategisch inzichten en de behoefte direct in beeld
In een behoefteonderzoek wordt onderzocht of jouw product of dienst aansluit bij de behoefte en wensen van de doelgroep. Zo kan uit het onderzoek blijken dat de doelgroep het product veel interessanter zou vinden als het op enkele specifieke punten aangepast wordt.
De rapportage van dit onderzoek biedt een goede basis voor gesprekken met bijvoorbeeld investeerders, producenten en retailers. Wij helpen je graag aan deze inzichten, zodat je kunt zorgen voor een optimale go-to-market strategie.
“De uitkomsten van het behoefteonderzoek hebben geresulteerd in een spectaculaire groei van Mexicano verkoop. De nieuwe introducties van Mexicano varianten voor bepaalde tijdstippen/locaties/gebruiksmomenten en serveertips die als behoeften uit het onderzoek naar voren zijn gekomen, hebben hier enorm aan bijgedragen.”
Mickael Timmermans, Channel Marketeer GoodLife Foods NL