Hoe maakt Markteffect het behoefteonderzoek uniek?
Met behulp van een behoefteonderzoek kan Markteffect de kans van slagen van uw product of dienst inzichtelijk maken. Zo kan het onderzoek op veel verschillende gebieden inzichten verschaffen. Door in dit onderzoek samen met u te kijken naar een aantal specifieke onderwerpen en kritisch mee te denken over de inzichten die dit onderzoek nog méér op kan leveren, maken we de rapportage uiterst waardevol.
Bovendien kan Markteffect u helpen met de interpretatie en implementatie van de onderzoeksresultaten, door middel van de Markteffect Next Step Session. Dit is een strategische en interactieve workshop waarin we samen kijken naar de manier waarop dit onderzoek actionable kan maken. De ervaring leert dat deze sessies, die georganiseerd worden met het interne projectteam, zorgen voor veel nieuwe ideeën en inspiratie.
Wat levert een behoefteonderzoek op?
Een behoefteonderzoek helpt u om inzichten te verkrijgen, zekerheid te bieden en (mede)financiers te overtuigen van de mogelijkheden en potentie van uw nieuwe product of dienst. Ook geeft het onderzoek concreet inzicht in de best mogelijke manier van positioneren en de go-to-market strategie.