Een aantal van onze internationale onderzoeken
Een brand tracker:
Het up-to-date hebben van belangrijke cijfers zoals merkbekendheid, overweging en voorkeur is van belang om op de juiste manier direct aanpassingen aan je strategie te maken. Door een brand tracker op regelmatige basis uit te laten voeren, heb je doorlopend inzicht in de belangrijkste marketing KPI's, kun je bij sturen waar nodig en zie je effecten van wijzigingen die je door hebt gevoerd. Meer informatie over de brand tracker?
Brand tracker
Behoefte- & Doelgroeponderzoek:
Sta je op het punt om een nieuw product te ontwikkelen of in de markt te zetten? Wil je toetsen of een bestaand product aan de wensen en behoeften van jouw doelgroep voldoet, of wil je juist weten wíe de doelgroep is en hoe deze het best bereikbaar is? Dan kunnen wij je helpen door middel van een behoefte- & doelgroeponderzoek, dat zowel voor B2B als B2C kan worden uitgevoerd. Meer weten over een behoefte- of doelgroeponderzoek?
Behoefteonderzoek Doelgroeponderzoek