Het Markteffect callcenter
Markteffect heeft in haar kantoor een eigen in-house callcenter tot haar beschikking, waar een vast team van 75 flexibele medewerkers werkt. Dit team zorgt ervoor dat we snel kunnen schakelen en de kwaliteit kunnen waarborgen. We zijn niet afhankelijk van derden, waardoor projectplanning in eigen beheer blijft.
Omdat Markteffect ook met regelmaat telefonisch onderzoek uitvoert in het buitenland, bestaat het team voor een deel uit flexibele krachten met een buitenlandse nationaliteit. Zo beschikt het veldwerkteam over native speakers met onder andere de Engelse, Franse, Duitse en Poolse nationaliteit.
Alle medewerkers in het veldwerkteam hebben de Field Force training gevolgd. Deze training draagt bij aan de ontwikkeling van ons personeel en bevordert de kwaliteit van de onderzoeksresultaten. Uiteraard gaan wij professioneel en respectvol om met uw relaties.
Daarnaast heeft Markteffect voor haar callcenter eigen onderzoekssoftware, geheel geoptimaliseerd voor telefonische interviews. Deze zogenaamde CATI-software (Computer Assisted Telephonic Interviewing Software) helpt de callcenteragents om op een prettige manier zo effectief en efficiënt mogelijk te kunnen werken.