Waarom mystery shopping bij Markteffect?
Wij zorgen ervoor dat een onopvallende en gespecialiseerde mystery shopper jouw organisatie bezoekt. We beschikken over ervaren en getrainde mystery shoppers. Het veldwerk vindt in de meeste gevallen plaats via face-to-face onderzoek, waarbij een shopper jouw bedrijf bezoekt. Maar uiteraard kan mystery shopping ook telefonisch worden uitgevoerd om bijvoorbeeld de klantenservice onder de loep te nemen. Ook online kan de shopper jouw bedrijf bezoeken, om te achterhalen wat klanten op de website of via e-mail ervaren.
De mystery shoppers werken via het klantcontactmodel dat we samen met jou opstellen bij de start van het onderzoek. Het contact van jouw medewerkers met je klanten is meestal bepalend voor de kwaliteit van jouw relatie met de klant. Met ons klantcontactmodel worden alle contactmomenten onderzocht en objectief beoordeeld.
Concrete verbeterpunten
Eén van de kenmerken van onze mystery shopping onderzoeken is dat er zeer concrete verbeterpunten uitkomen waarmee de kwaliteit van de contactmomenten tussen jouw organisatie en jouw klanten geoptimaliseerd kan worden. Een goed contact wordt vaak bepaald door kleine details en deze kunnen enkel getoetst worden door dit contact daadwerkelijk plaats te laten vinden. De mystery shoppers delen hun bevindingen met onze onderzoeksspecialist die het hele onderzoekstraject begeleidt. Er zullen analyses gemaakt worden die je inzichten geven in concrete verbeterpunten.