Onze HR- en recruitment onderzoeken
Medewerkerstevredenheidsonderzoek
Bij het medewerkerstevredenheidsonderzoek zoomen we in op dat wat uw medewerkers tevreden of ontevreden maakt. Met mogelijkheden tot kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethodes zorgen we dat u inzichten verkrijgt waar u iets aan heeft. Dit is dé oplossing wanneer u een onderzoek op maat wil laten uitvoeren, uitgemeten op uw organisatie. Lees hier meer over hoe het medewerkerstevredenheidsonderzoek uitgevoerd wordt.
MTO basis op orde
Bij het MTO basis op orde onderzoek wordt eveneens de tevredenheid van de medewerkers gemeten. In deze gestandaardiseerde wijze van meten worden de cijfers blootgelegd die bijdragen aan een goede basis binnen de organisatie. Op welke gebieden heeft u nog ruimte om te verbeteren? Door dit onderzoek beschikt u snel over de juiste inzichten en verkrijgt u de juiste handvatten om vooruit te gaan. Door deze gestandaardiseerde methode van onderzoek kunnen we kostenefficiënt met een doorlooptijd van 4 weken opereren. Door deze gestandaardiseerde methode van onderzoek, hebben we tevens de mogelijkheid om inzichten en benchmarks te bieden. Lees hier meer over het MTO basis op orde onderzoek.
Employer branding onderzoek
Het employer branding onderzoek gaat dieper in op de bekendheid en het imago van uw organisatie als werkgever. Daarnaast worden verschillende aspecten binnen de arbeidsomstandigheden binnen de organisatie getoetst. Heeft u wel de juiste reputatie en biedt u wel de juiste aspecten aan in de recruitment communicatie? Via dit onderzoek krijgt u de data die u nodig heeft voor o.a. wervingscampagnes. Lees hier meer over het employer branding onderzoek.
Candidate journey onderzoek
Het candidate journey onderzoek is een methode om inzicht te geven in de belangrijke aspecten van een sollicitatieprocedure van een specifieke doelgroep. Zo wordt gekeken naar het gehele proces van oriëntatie voor een nieuwe baan tot en met de stappen die een kandidaat doorloopt binnen de organisatie middels een onboarding. Dit geeft u inzicht en handvatten om de procedure efficiënter in te richten en bijvoorbeeld gerichter te adverteren met de recruitmentcampagnes. Lees hier meer over het journey onderzoek.
Onboarding onderzoek
Een onderzoek dat kijkt naar het onboardingsproces en ingaat op hele instroomproces dat de sollicitant aflegt van sollicitatie tot en met onboarding tot aan alles wat daarna nog komt. Hoe presteren zowel het totale proces als de individuele onderdelen van uw onboarding of instroomtraject? Wat zijn punten die verbeterd kunnen worden om de instroom van nieuwe collega’s nog soepeler te laten verlopen? Lees hier meer over het onboarding onderzoek.
Website usability onderzoek voor de werkenbij-omgeving
Is uw werkenbij-website in staat om de sollicitant te overtuigen tot solliciteren? Ligt de focus op de site op de juiste plek en gebruiken de gebruikers de website wel op de juiste manier? Door dit onderzoek krijgt u inzichtelijk hoe uw website presteert en geeft inzichten hoe u de pagina of website nog verder kunt optimaliseren voor nog betere prestaties. Lees hier meer over het website usability onderzoek.