Markteffect heeft een eigen onderzoeksmethodiek en specifieke onderzoeksvragen ontwikkeld waarmee de effecten van een sponsorship nauwkeurig in kaart worden gebracht. De resultaten van de partnership effectmeting helpen u om het gesprek met elkaar aan te gaan (sponsor en sponsorobject).
Enerzijds bieden de resultaten handvatten om het sponsorship te evalueren op de bijdrage aan de belangrijkste KPI’s en anderzijds biedt het onderzoek concreet inzicht in waar het momenteel goed gaat en waar nog verbetering mogelijk is.
Uw inzichten na een partnership effectmeting cultuur:
Een partnership effectmeting cultuur geeft inzicht in:
- Of men op de hoogte is van het partnership;
- Wat de positieve impact is;
- Of men het partnership passend vindt, is er een sponsorfit tussen cultuurinstelling en partner?;
- De invloed op de merkoverweging en merkvoorkeur;
- De impact van het sponsorship op de brand KPI’s en overige effecten van het partnership.
Wilt u meer informatie over de partnership effectmeting cultuur? Download dan hier het volledige onderzoeksdocument of neem vrijblijvend contact op met Hans de Jong, Client Consultant Leisure.