Hierbij ligt een belangrijke taak bij de onafhankelijke gespreksleider. Deze moet ervoor zorgen dat iedereen openlijk en vrij kan spreken, om de beste resultaten en de duidelijkste inzichten te verkrijgen.
Wanneer zet je een klantarena onderzoek in?
Een klantarena is een unieke vorm van kwalitatief onderzoek, waarbij de interactie met jouw doelgroep aangegaan wordt. Wij organiseren hierbij een sessie waarbij in verschillende rondes personen aan het woord komen. Enerzijds de doelgroep, anderzijds jou als merk of organisatie. Onze experts zorgen ervoor dat iedereen uitgebreid en openlijk kan spreken. Door deze structuur en de opzet, worden relevante toelichtingen gegeven en worden de antwoorden van de respondenten écht begrepen.
Wat levert een klantarena op?
Door het unieke karakter van de klantarena, verkrijg je inzichten die relevanter zijn en waarmee je betere vervolgstappen maakt. Immers, stakeholders hebben actief deelgenomen aan de klantarena en bij het formuleren van de ‘rode draad’. Aan de hand van jouw wensen verzorgen wij een visuele rapportage met inzichten, verbeterpunten, kansen en sterke punten.