Hoe maakt Markteffect een belevingsonderzoek uniek?
Wij vinden het belangrijk er zorg voor te dragen dat jij op basis van de beste en meest relevante inzichten de juiste beslissingen kunt nemen. Een belevingsonderzoek gaat daarom verder dan alleen een adviesrapportage, zodat je meer ambassadeurs uit jouw doelgroep kunt halen en/of nieuwe bezoekers aan kunt trekken.
Door goed naar je te luisteren, jouw vraag te analyseren en dan pas te adviseren zorgen wij voor relevantie. Dat is namelijk waar het écht om gaat. Met meer dan 30 jaar ervaring kennen we de markt door en door. Dit helpt ons om te begrijpen wat je van ons vraagt. Hierdoor brengen we graag gepast advies voor je uit. Wij gebruiken hiervoor een beproefde aanpak, waarbij samenwerking met onze opdrachtgevers centraal staat.
Wat levert een belevingsonderzoek op?
Een belevingsonderzoek biedt waardevolle inzichten die je helpen een diepgaand begrip te krijgen van de ervaringen, gevoelens en verwachtingen van je doelgroep. Het gaat hierbij niet alleen om feiten, maar vooral om de emotionele en perceptuele aspecten van de interactie tussen jouw doelgroep en jouw organisatie, product, dienst of ruimte.
Met onze expertise en ervaring weten wij als geen ander hoe je optimaal kunt inspelen op deze inzichten. Het draait om het vertalen van inzichten naar kansen en het versterken van de emotionele connectie met je doelgroep.