Hoe maakt Markteffect een partnership effectmeting uniek?
We gaan graag nog een stap verder. Wij doen niet aan ‘jij vraagt, wij draaien’, maar wij willen jouw onderzoeksvraag eerst écht begrijpen voordat we aan de slag gaan. Door goed naar je te luisteren, jouw vraag te analyseren en dan pas te adviseren zorgen wij voor relevantie. Met meer dan 30 jaar ervaring kennen we de markt door en door. Dit helpt ons om te begrijpen wat je van ons vraagt. Hierdoor brengen we graag gepast advies voor je uit. Wij gebruiken hiervoor een beproefde aanpak, waarbij samenwerking met onze opdrachtgevers centraal staat.
Wat levert een partnership effectmeting op?
Een partnership effectmeting cultuur biedt waardevolle inzichten in de effectiviteit van je samenwerking. Zo ontdek je of jouw doelgroep bekend is met het partnership en welke positieve impact het heeft. Daarnaast krijg je inzicht in de mate waarin jouw doelgroep het partnership passend vindt en of er een sponsorfit is tussen de cultuurinstelling en de partner. Ook wordt duidelijk hoe het partnership invloed heeft op merkoverweging, merkvoorkeur, en belangrijke brand-KPI’s. Tot slot krijg je zicht op overige effecten van het sponsorship, wat helpt bij het optimaliseren van je strategie.