Onderzoek uitvoeren op locatie
Wij voeren voor verschillende opdrachtgevers onderzoek op locatie uit. Zo staan onze veldwerkers bijvoorbeeld bij winkels om enquêtes af te nemen en waardevolle inzichten te verzamelen over de winkelbeleving, maar zijn ook op festivals te vinden om de impact van campagnes op bezoekers te achterhalen. Ook zijn ze regelmatig te vinden op drukke plekken zoals het centrum van Amsterdam voor Geldmaat, bij Eindhoven Airport of tijdens grote evenementen zoals de Dutch Design Week.
In-house callcenter
Daarnaast beschikken wij over een eigen in-house callcenter, waar alle telefonische onderzoeken worden uitgevoerd. Er zijn namelijk onderzoeken waarbij de doelgroep gemakkelijker en sneller te bereiken is via de telefoon. Zo heeft de oudere generatie sommige gevallen minder affiniteit met computers en internet, en stellen jouw zakelijke relaties het wellicht op prijs wanneer de tijd wordt genomen hun mening te horen in plaats van dat zij online een vragenlijst in moeten vullen.
Internationaal veldwerkteam
Op het gebied van internationale telefonische veldwerkopdrachten hebben wij veel ervaring opgedaan de laatste jaren. Naast online onderzoek met internationale panels, wordt telefonische dataverzameling vaak ingezet bij wereldwijde projecten. Om de kwaliteit en snelheid te waarborgen, beschikken wij over een team van internationale native speakers. Deze medewerkers worden ingezet op het moment dat er een internationaal project loopt.
“I liked working at Markteffect because I was able to combine all the languages I can speak and work with driven, international people. I also liked the flexible working hours and the fact that I was able to learn a lot about working in an office setting, as well as get to know different perspectives from different markets.” - Aleksandra Stepien