Naamsbekendheidonderzoek Kalfire
Bij dit onderzoek zijn er onder andere vragen gesteld over de naamsbekendheid van Kalfire, de inhoudelijk bekendheid, het imago, de overwegings- en voorkeursintentie onder potentiële haardkopers en de customer journey die zij doorlopen.
"Het onderzoek uitgevoerd door Markteffect geeft ons meer inzichten in het consumentengedrag in onze branche, en stelt ons in staat om beter aan te sluiten bij relevante kanalen waarop onze koper zich oriënteert. Kortom, een waardevol onderzoek dat onze marketingstrategie meer sturing biedt.”
Denis Salamadin, Marketing manager
De onderzoeksresultaten hebben de huidige marktpositie van Kalfire en de customer journey van haardkopers in kaart gebracht. Markteffect heeft Kalfire inzicht geboden in de gewenste informatievoorziening en ondersteuning in het oriëntatieproces van potentiële haardkopers. Kalfire heeft nu een beter inzicht in hoe zij het beste kan communiceren naar haar doelgroepen, hoe deze bereikt kunnen worden en welke tools ingezet kunnen worden om de marktpositie van Kalfire nog verder te versterken.