Staat het onderzoek wat je uit wil voeren er niet tussen? Neem een kijkje tussen de verschillende categorieën of neem contact met ons op. We denken graag met je mee!
Onderzoek de tevredenheid en ervaring met Markteffect
Onze methode biedt diepgaande inzichten die organisaties helpen om gerichte verbeteringen door te voeren en duurzame klant- en werknemersrelaties op te bouwen.
Wat je onderzoeksvraag ook is, wij kunnen je erbij helpen. Wij doen niet aan ‘jij vraagt, wij draaien’, maar wij willen jouw onderzoeksvraag eerst écht begrijpen voordat we aan de slag gaan. Door goed naar je te luisteren, jouw vraag te analyseren en dan pas te adviseren zorgen wij voor relevantie. Dat is namelijk waar het écht om gaat. Met meer dan 30 jaar ervaring kennen we de markt door en door. Dit helpt ons om te begrijpen wat je van ons vraagt. Hierdoor brengen we graag gepast advies voor je uit. Wij gebruiken hiervoor een beproefde aanpak, waarbij samenwerking met onze opdrachtgevers centraal staat. Lees hier meer over onze werkwijze.
Onze visie op Satisfaction & experience onderzoeken
- Onderscheid in klantrelaties: Onderzoek dat rekening houdt met het onderscheid tussen emotionele en functionele klantrelaties.
- Tevredenheid en ervaring: Gericht op tevredenheid rondom gebruik en klantervaring, waarbij de Net Promoter Score (NPS) als ondersteunende metric wordt ingezet.
- Onderscheid in focus: We maken een duidelijk onderscheid tussen de perceptie van het product of de dienst en die van de aanbieder. Daarnaast zit er natuurlijk ook verschil in focus wanneer het om B2B- of B2C-klanten gaat en hun bijbehorende klantreizen en touchpoints.
- Actuele en onafhankelijke inzichten: Ons onderzoek is gebaseerd op relevante en actuele klantervaringen en garandeert objectieve inzichten zonder beïnvloeding van externe factoren, voor een scherp en betrouwbaar beeld.
- Optimale respons: Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreide in-house mogelijkheden voor dataverzameling realiseren we een hoge respons en representatieve steekproeven.
- Actionable insights: We identificeren concrete verbeterpunten en weten aan welke knoppen te draaien voor optimale impact.
Onze aanpak medewerkerstevredenheid:
- Tevredenheid en ervaring: Gericht op tevredenheid rondom werkervaring en betrokkenheid, waarbij de Employee Net Promoter Score (eNPS) als ondersteunende metric wordt ingezet.
- Gepersonaliseerde aanpak: We stemmen het onderzoek af op de werknemer, op basis van onder andere type aanstelling, type functie, werk- en denkniveau en werkomgeving
- Onafhankelijk en ongestuurd: Onze aanpak garandeert objectieve inzichten aan de hand van een veilige en anonieme dataverzameling.
- Optimale respons: Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreide in-house mogelijkheden voor dataverzameling realiseren we een hoge respons en representatieve steekproeven.
- Actionable insights: We identificeren concrete verbeterpunten en weten aan welke knoppen te draaien voor optimale impact op medewerkerstevredenheid.