+48
Net promoter score
Doorlopend inzicht in de belangrijkste marketing KPI's? In veel gevallen is het toereikend om op één specifiek moment een onderzoek uit te voeren, op basis …
Is er interesse in jouw (nieuwe) product of dienst? Behoefteonderzoek is waardevol voor het toetsen van een nieuw product of een nieuwe dienst die je in …
Hoe effectief zijn jouw (marketing) campagnes? Als je te maken hebt met marketing- en communicatiebudgetten kan je je ongetwijfeld af en toe afvragen wat de …
Een campagne pre-test is van grote waarde om op voorhand te bepalen of de insteek van een campagne de juiste snaar zal raken bij jouw …
Hoe ziet de (huidige) klantreis eruit? In een onderzoek naar de customer journey brengen we de reis in kaart die een prospect of consument aflegt …
Wie is jouw doelgroep en wat zijn de drijfveren? Een doelgroeponderzoek is onmisbaar wanneer je een nieuwe dienst of een nieuw product op de markt …
Benieuwd naar hoe jouw merk er als werkgever voor staat? Is het merk en naam bekend binnen jouw doelgroep en is dit positieve of misschien …
Bezig met een nieuw product of dienst? Bezig met het aanvragen van financiering bij een bank? Bevestiging dat je op de juiste weg zit met …
Weten hoe jouw doelgroep écht over je denkt? Een goed imago komt te voet en gaat te paard. Een veel gehoord spreekwoord dat maar al …
Een klanttevredenheidsonderzoek haalt de sterke punten en de verbetermogelijkheden volgens de klanten boven water. Hoe denken jouw klanten eigenlijk over jouw merk of organisatie? Waar …
Een macrodoelmatigheidsonderzoek is het juiste hulpmiddel wanneer je overweegt een nieuwe opleiding te ontwikkelen. Dit onderzoek helpt om inzicht te krijgen in de potentie van …
Een medewerkerstevredenheidsonderzoek helpt om inzichtelijk te maken waar de sterke en zwakke punten en kansen en bedreigingen liggen vanuit het perspectief van jouw medewerkers. Hoe …
Op zoek naar een snelle, gestandaardiseerde graadmeter voor de tevredenheid van de medewerkers? Luisteren naar medewerkers en het blijven verbeteren van de werkomstandigheden is erg …
Inzicht in de bekendheid onder jouw doelgroep? De mate van naamsbekendheid is voor veel organisaties één van de belangrijkste marketing doelstellingen. Een hoge naamsbekendheid onder …
Wat levert adverteren in een podcast nu eigenlijk op voor een merk?. Om inzicht te verkrijgen in de impact van podcasts als marketingmiddel en het …
Een positioneringsonderzoek geeft inzicht in jouw positie in de markt ten opzichte van de concurrentie. Een goede positionering is voor elke organisatie goud waard. Hoe …
Een PR-onderzoek is het ideale onderzoek wanneer je relevante media-aandacht en impactvolle PR-inzichten wilt verkrijgen. Bereik de koppen van (online) media met interessante onderzoeksresultaten voor …
Een smaaktest is onmisbaar wanneer je inzicht wil ontvangen van jouw eigen doelgroep rondom een (nieuw) product. Wil je bijvoorbeeld uw product (onafhankelijk) laten vergelijken …
Een usage & attitude onderzoek biedt inzichten in de oriëntatie, de aankoop en het gebruik van een product(categorie) onder een geselecteerde doelgroep. Wat verdient extra …
Voor het verkrijgen van een duidelijk beeld van jouw prestaties is het essentieel om een zuivere vergelijking te maken. Dit kan alleen als je zowel …
Markteffect biedt een breed scala aan onderzoeken aan. Deze onderzoeken zijn vaak niet onder één naam weer te geven. Denk hierbij aan het uitvoeren van …