80
Flexibele Veldmedewerkers
Doorlopend inzicht in de belangrijkste marketing KPI's? In veel gevallen is het toereikend om op één specifiek moment een onderzoek uit te voeren, op basis …
Is er interesse in uw (nieuwe) product of dienst? Behoefteonderzoek is waardevol voor het toetsen van een nieuw product of een nieuwe dienst die u in de …
Hoe effectief zijn uw (marketing) campagnes? Als u te maken heeft met marketing- en communicatiebudgetten zal u zichzelf ongetwijfeld af en toe afvragen wat de …
Een campagne pre-test is van grote waarde om op voorhand te bepalen of de insteek van uw campagne de juiste snaar zal raken bij uw …
Hoe ziet de (huidige) klantreis eruit? In een onderzoek naar de customer journey brengen we de reis in kaart die een prospect of consument aflegt …
Wie is uw doelgroep en wat zijn hun drijfveren? Een doelgroeponderzoek is onmisbaar wanneer u een nieuwe dienst of een nieuw product op de markt …
Benieuwd naar hoe uw merk er als werkgever voor staat? Is uw merk en naam bekend in uw doelgroep en is dit positieve of misschien …
Bezig met een nieuw product of dienst? Bezig met het aanvragen van financiering bij een bank? Bevestiging dat u op de juiste weg zit met …
Weten hoe uw doelgroep écht over u denkt? Een goed imago komt te voet en gaat te paard. Een veel gehoord spreekwoord dat maar al …
Een klanttevredenheidsonderzoek haalt de sterke punten en de verbetermogelijkheden volgens uw klanten boven water. Hoe denken uw klanten eigenlijk over uw organisatie? Waar liggen kansen …
Een macrodoelmatigheidsonderzoek is het juiste hulpmiddel wanneer u overweegt een nieuwe opleiding te ontwikkelen. Dit onderzoek helpt u inzichtelijk te krijgen in de potentie van …
Een medewerkerstevredenheidsonderzoek helpt u inzichtelijk te maken waar uw sterke en zwakke punten en kansen en bedreigingen liggen vanuit het perspectief van uw medewerkers. Hoe …
Op zoek naar een snelle, gestandaardiseerde graadmeter voor de tevredenheid van de medewerkers? Luisteren naar medewerkers en het blijven verbeteren van de werkomstandigheden is erg …
Inzicht in de bekendheid onder uw doelgroep? De mate van naamsbekendheid is voor veel organisaties één van de belangrijkste marketing doelstellingen. Een hoge naamsbekendheid onder …
Wat levert adverteren in een podcast nu eigenlijk op voor een merk?. Om inzicht te verkrijgen in de impact van podcasts als marketingmiddel en het …
Een positioneringsonderzoek geeft inzicht in uw positie in de markt ten opzichte van de concurrentie. Een goede positionering is voor elke organisatie goud waard. Hoe …
Een PR-onderzoek is het ideale onderzoek wanneer je relevante media-aandacht en impactvolle PR-inzichten wilt verkrijgen. Bereik de koppen van (online) media met interessante onderzoeksresultaten voor …
Een smaaktest is onmisbaar wanneer u inzichten wilt ontvangen van uw eigen doelgroep rondom uw (nieuwe) product. Wilt u bijvoorbeeld uw product (onafhankelijk) laten vergelijken …
Een usage & attitude onderzoek biedt inzichten in de oriëntatie, de aankoop en het gebruik van uw product(categorie) onder een geselecteerde doelgroep. Wat verdient extra …
Een usability onderzoek toetst of uw website een goed beeld weergeeft van uw organisatie en uw producten of diensten. Content en vormgeving spelen hierin een …
Voor het verkrijgen van een duidelijk beeld van uw prestaties is het essentieel om een zuivere vergelijking te maken. Dit kan alleen als u zowel …
Markteffect biedt een breed scala aan onderzoeken aan. Deze onderzoeken zijn vaak niet onder één naam weer te geven. Denk hierbij aan het uitvoeren van …