Een aantal van onze zorg onderzoeken
Patiënt- en Cliënttevredenheidsonderzoek:
Hoe tevreden zijn de klanten, patiënten of cliënten van uw ziekenhuis, thuiszorginstelling, huisartsenpost of diagnostisch centrum? Wat gaat er goed en welke aspecten dienen verbeterd te worden om een betere zorgbeleving aan te kunnen bieden? Het tevredenheidsonderzoek van Markteffect geeft u de antwoorden.
Tevredenheidsonderzoek
Naamsbekendheidonderzoek:
Is uw zorginstelling voldoende bekend bij uw doelgroep en op welke manier kunt u uw doelgroepen op de beste manier bereiken? En weet u wat uw naamsbekendheid in vergelijking met de belangrijkste andere zorgaanbieders in uw regio is? Het naamsbekendheidonderzoek helpt u aan de juiste inzichten.
Naamsbekendheidonderzoek
Imago-onderzoek:
Wat is het imago van uw zorginstelling onder de relevante doelgroepen en sluit deze ook aan bij hun wensen en behoeften? Hierbij kan enerzijds worden gedacht aan de primaire doelgroepen, zoals de (potentiële) cliënten en patiënten, maar ook aan secundaire doelgroepen zoals ouders en verzorgers, inwoners uit het werkgebied en verwijzers (zoals bijvoorbeeld huisartsen). Meer informatie over het imago-onderzoek?
Imago-onderzoek
Behoefteonderzoek:
Welke wensen en behoeften leven er onder uw doelgroepen en is er behoefte aan (nieuwe) producten of diensten? Hoe kijkt de doelgroep of het werkgebied bijvoorbeeld tegen nieuwe innovaties of een nieuwe vestiging van een zorgaanbieder? Een behoefteonderzoek geeft u de juiste inzichten over de behoefte van uw doelgroep.
Behoefteonderzoek