Thomas Huigen

Commercial Director

Thomas zet zich in zijn rol als Commercial Director in om Markteffect commercieel verder te laten groeien met nieuwe producten en diensten, in samenwerking met partners binnen de groep, die inspelen op de behoeften van de markt. 

Daarnaast zorgt Thomas met zijn ervaring er voor dat A-merken de beste kwaliteit onderzoeken en adviezen ontvangen, waardoor deze merken ervoor kunnnen zorgen dat ze hun voorsprong kunnen behouden en zelfs uitbouwen.

Thomas is erg gedreven en energiek. Dit uit zich vooral in zijn drive om samen met collega's, opdrachtgevers en parters de verbinding te zoeken om doelen de stellen, deze te monitoren en te behalen. Thomas is betrokken, heeft veel ervaring en bovenal een breed perspectief en kennis van zaken. 

Fun fact
Thomas is topfit, zowel mentaal als fysiek. Zo is hij één van de initiatiefnemers van de 'no sugar app-groep' waarin diverse collega's hun cheatmeals delen en samen werken aan een fitter lichaam. Daarnaast is zijn oudste kind Pelle een uitlaatklep, met zijn zoon maakt hij veel lol in de auto.

Thomas Huigen