De ruim opgezette locatie DeFabrique in Utrecht biedt genoeg ruimte om gedurende 3 dagen op 1,5e meter bezoekers te ontvangen en zo de RIVM maatregelen goed te handhaven.
Lees hieronder meer over onze sprekers.
2 september - Linda Sinac
Save The Children
Linda heeft al 25 jaar ervaring in campagnemanagement en is merkstrateeg geweest bij verschillende internationale bureaunetwerken. Ze heeft daarna gewerkt als zelfstandig merkconsultant en is nu Head of Brand and Communications bij ’s werelds grootste onafhankelijk kinderrechten organisatie: Save the Children. ‘Inzicht in wat mensen beweegt’ is leidraad in haar werk, als merkstrateeg maar ook als manager.
3 september - Michael Salmagne
Bundelz
Michael Salmagne is sinds 2019 directeur van Bundelz. Michael neemt je in zijn presentatie mee in de reis die Bundelz, als corporate startup onder Nationale Nederlanden, de afgelopen maanden heeft gemaakt. Een reis over het ontstaan van een unieke autoverzekering, de successen, de learnings en de toekomst van Bundelz.
Bundelz is onderdeel van Nationale Nederlanden en heeft een innovatief product gelanceerd in een hele drukke markt: de eerste prepaid autoverzekering van Nederland. Bij Bundelz betaal je jouw autoverzekering per bundel van 1.000 kilometer, dus als je niet rijdt, betaal je ook geen autoverzekering. Ideaal voor consumenten die weinig kilometers per jaar maken!
Benieuwd naar het hele programma? Neem dan snel een kijkje op de website van de NIMA.
Naar het overzicht