Sprekers Markteffect op de NIMA Marketing Week bekend!

26 augustus 2020

Eindelijk weer live bijpraten met collega’s uit het marketing vak? Het kan op gepaste afstand tijdens de NIMA marketing week. Op 1, 2 en 3 september zullen verschillende marketeers vertellen over hun ervaringen op het marketinggebied.

Markteffect is ook dit jaar weer partner en heeft daardoor de beschikking over haar eigen zaal. In deze zaal zullen onder andere Linda Sinac van Save the Children en Michael Salmagne van Bundelz bezoekers een kijkje geven in hun marketingstrategie.

De ruim opgezette locatie DeFabrique in Utrecht biedt genoeg ruimte om gedurende 3 dagen op 1,5e meter bezoekers te ontvangen en zo de RIVM maatregelen goed te handhaven.

Lees hieronder meer over onze sprekers.

2 september - Linda Sinac
Save The Children

Linda heeft al 25 jaar ervaring in campagnemanagement en is merkstrateeg geweest bij verschillende internationale bureaunetwerken. Ze heeft daarna gewerkt als zelfstandig merkconsultant en is nu Head of Brand and Communications bij ’s werelds grootste onafhankelijk kinderrechten organisatie: Save the Children. ‘Inzicht in wat mensen beweegt’ is leidraad in haar werk, als merkstrateeg maar ook als manager.

3 september - Michael Salmagne
Bundelz

Michael Salmagne is sinds 2019 directeur van Bundelz. Michael neemt je in zijn presentatie mee in de reis die Bundelz, als corporate startup onder Nationale Nederlanden, de afgelopen maanden heeft gemaakt. Een reis over het ontstaan van een unieke autoverzekering, de successen, de learnings en de toekomst van Bundelz.

Bundelz is onderdeel van Nationale Nederlanden en heeft een innovatief product gelanceerd in een hele drukke markt: de eerste prepaid autoverzekering van Nederland. Bij Bundelz betaal je jouw autoverzekering per bundel van 1.000 kilometer, dus als je niet rijdt, betaal je ook geen autoverzekering. Ideaal voor consumenten die weinig kilometers per jaar maken!

Benieuwd naar het hele programma? Neem dan snel een kijkje op de website van de NIMA.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Eerste editie van het Markteffect Padeltoernooi

Markteffect onderzoek 100 meest invloedrijke merken Nederland

Demian van Gils - ‘Het mooiste zijn de vele kleine overwinningen'