
NIMA Marketing Week
Het evenement werd georganiseerd in DeFabrique in Utrecht. Hoewel er deze editie geen stands waren, stond er op diverse plekken onze A/B-test, die wij onlangs uitvoerden voor Bundelz. Bezoekers konden kiezen welke van de twee verschillende campagne-uitingen volgens hen het meest aantrekkelijk was in de ogen van de Nederlander. Vervolgens kon men een voorspelling achterlaten en daarbij kans maken op een researchbudget ter waarde van €1.500,- (!)

Buiten onze A/B test hebben we ook onze eigen zaal mogen runnen. In de Copraloods hebben gedurende 2 dagen onze dagvoorzitters Thomas van Huigen & Michael Petit de dag begeleid. In deze zaal gaven onder andere Michael Salmagne, directeur van Bundelz en Linda Sinac, head of Brand and Communications van Save the Children een inspirerende presentatie over hun marketingstrategie en de rol die marktonderzoek daarin speelt.
Al met al kijken wij terug op een succesvolle editie van de NIMA marketing week!
Benieuwd naar de resultaten van onze A/B-test? Download onze rapportage!
Naar het overzicht