Discover M(I)E 2021

09 april 2021

Wat hebben Tony's Chocolonely, Vomar en de bitcoin met elkaar gemeen?

10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes


Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei tussen Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely) en Edgar de Beule (Markteffect). Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel? 

12 mei 16.30 uur: Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclamegeweld’ van de landelijke partijen


Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? In deze lezing geven Chantal Dane (Vomar Voordeelmarkt) en Michael Petit (Markteffect) verschillende voorbeelden hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken. 

31 mei 16.30 uur: De bitcoin: gebakken lucht of een veilige haven?


Vandaag de dag ontkom je er niet aan; de koers van de bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? Heeft de consument vertrouwen in een goede afloop of blijkt het allemaal te mooi om waar te zijn? De Markteffect Bitcoin Monitor geeft de antwoorden, die Bas de Vries (Markteffect) en Willem Jan Rutgers (Bitvavo) in dit webinar graag met je delen.

Discover M(I)E: duik in het Road to MIE-programma en laat je verrassen! 54 gratis sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. 

Dit artikel werd geplaatst op 7 april op de website van Daily Data Bytes.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

In 5 stappen je doelgroep onderzoeken

Marktonderzoek doen, hoe pak je dat aan?

Groeien door marktonderzoek: zo doe je dat – Growth Lab podcast #8

Markteffect en DirectResearch in top 10 snelst groeiende bedrijven