Onderzoeksbureau Markteffect en kenniscentrum ISMI bundelen hun krachten.

28 april 2021

Als expert in de FMCG en Food Research branche bindt onderzoeksbureau Markteffect zich graag aan een platform als ISMI. ISMI, hét grootste business-to-shopper platform, staat voor continue ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied- en deelgebieden voor alle relevante sectoren. Als preferred supplier zal Markteffect alle komende onderzoeken voor ISMI uit voeren. Samen zal er gekeken worden naar hoe het partnership ook een toevoeging zal zijn voor de leden. Zo zullen er ook insights, kennis en specifieke onderzoeken met de leden van ISMI gedeeld worden en zullen er gezamenlijke events georganiseerd worden.

Alles om het kenniscentrum van ISMI uit te breiden en te ontwikkelen. Michael Petit, Client Consultant FMCG bij Markteffect, is erg blij met de samenwerking met ISMI: “Het partnership met ISMI is voor ons een belangrijke stap in de verdere innovatie en groei in de FMCG markt. De afgelopen jaren is ons portfolio in deze markt razendsnel gegroeid en merken we dat we zowel merken, fabrikanten als retailers echt verder kunnen helpen. Samen met ISMI gaan we nieuwe producten ontwikkelen, diverse (thematische) onderzoeken uitvoeren en events organiseren. We merken dat er veel behoefte is aan inzichten en daar dragen we graag een steentje aan bij.”

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Bijna de helft van de Nederlanders eet het liefst zo min mogelijk bewerkt voedsel

Onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Mieke van Bergen, nieuw bestuurslid SMART