Hybride werken & leren

Klik hier voor de whitepaper

Op dinsdag 2 november 2021 was Markteffect aanwezig op hét learning event van het jaar. SkillsTown heeft voor klanten en relaties een inspirerend event georganiseerd over hybride werken en leren. Namens Markteffect heeft Client Consultant Bas de Vries inzicht gegeven in hoe medewerkers naar hybride werken en leren kijken.

Ieder heeft op zijn of haar eigen manier kennis leren maken met de hybride werkomgeving, maar wat vinden we er nou van? Hoe wordt het thuiswerken in verschillende organisaties ervaren? In opdracht van SkillsTown heeft Markteffect de proef op de som genomen en een representatieve groep van 400 medewerkers en 400 managers gevraagd naar hun mening.

Wat zijn de grootste uitdagingen en welke voordelen brengt dit met zich mee? Hoe verloopt de interne communicatie? Maar ook, over welke vaardigheden dienen zij vandaag de dag te beschikken? Tijdens de lezing zijn de verkregen inzichten gedeeld, waaronder de verwachtingen die medewerkers op de (hybride) werkvloer hebben.

Benieuwd naar meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Mieke van Bergen, nieuw bestuurslid SMART

Data als kompas: hoe marktonderzoek je richting geeft

<p>Bas <span>de Vries</span></p>

Bas de Vries

Client Consultant