NIMA Marketing Day: Brabantse worstenbroodjes, netwerken en spreken over sport

Na een jaar van digitale events en sessies is voor Markteffect de NIMA Marketing Day sinds lange tijd weer het eerste fysieke evenement waar zij aanwezig is. Samen met Triple Double en Abovo Media heeft Markteffect tijdens een lezing gesproken over de (ongekende) mogelijkheden van sport in de marketingmix.

In de Markteffect zaal op locatie De Fabrique te Utrecht zijn de hele dag door verschillende lezingen gegeven. Eén daarvan was de lezing van Markteffect samen met partners Triple Double en Abovo Media. Onderzoek toont aan dat sportmarketing en reguliere media elkaar versterken in de marketingmix. Toch wordt sport vaak niet overwogen door marketeers. Tijdens de lezing hebben Daan Vrijsen (Abovo Media), Guido Klomp (Triple Double) en Michael Petit (Markteffect) gesproken over de kracht van de combinatie tussen sportmarketing en de reguliere mediamix. Zij hebben aan de hand van meerdere succescases kansen die er zijn blootgelegd en laten zien wat sport kan beteken voor eenieders merk.

Op het buitenplein werden namens Markteffect heerlijke worstenbroodjes aangeboden. Van lam tot truffel en van traditioneel tot vegetarisch, met dank aan Houben Worstenbrood konden we de hele dag genieten van deze Brabantse lekkernij.

“We hebben veel oude bekende kunnen spreken en nieuwe contacten mogen leggen. Erg leuk om weer aanwezig te zijn op een fysiek event. Het smaakt voor ons weer naar meer!”
Michael Petit, Manager Marketing

Naar het overzicht