In de Markteffect zaal zijn twee dagen lang verschillende sessies verzorgd over uiteenlopende onderwerpen. Samen met Bram Ceelen (Anycoin Direct) en Frans Janssen (PSV) heeft Bas de Vries (Markteffect) één van deze lezingen gegeven over de kracht van Bitcoin als merk. De Markteffect Bitcoin Monitor brengt periodiek het consumentenvertrouwen in Bitcoin en andere cryptocurrency in kaart. Tijdens de lezing met Anycoin Direct en PSV is er niet alleen over het consumentenvertrouwen gepraat, maar ook over wat Bitcoin bijvoorbeeld toe kan voegen als merk in de sportwereld.
Ook de Brabantse worstenbroodjes van Houben Worstenbrood waren weer van de partij. Deze Brabantse lekkernij was voor Markteffect reden genoeg om een mini onderzoek uit te voeren onder de MIE-bezoekers. “Wat is uw favoriete lekkernij?” Dat was de vraag die Markteffect tijdens de MIE aan de bezoekers voor heeft gelegd. En wat blijkt? Chocolade is dé favoriete lekkernij!
Naar het overzicht