De middag was georganiseerd als afsluiting van het Nationaal Studiekeuze Onderzoek (NSKO), dat ook deze editie door tientallen onderwijsinstellingen mogelijk is gemaakt. Om de oplevering van de rapportages en inzichten te vieren en met elkaar te reflecteren op de impact van de resultaten, ontstond het idee voor een afsluitend kennis- en netwerkevent.
De middag is gestart met een netwerklunch waar onderwijsinstellingen uit het hele land elkaar ontmoetten en van gedachten wisselden over actualiteiten, kansen en anekdotes met betrekking tot de onderwijsmarkt en hun eigen onderwijsinstelling.
Nadat iedereen had genoten van de lunch was het tijd om met het inhoudelijke programma te starten. Dagvoorzitter Bas de Vries heette de aanwezigen welkom en schetste het pad dat de aanwezige onderwijsinstellingen hebben afgelegd binnen het onderzoekstraject met Markteffect. Het startschot was gegeven en de verassende, niet in het programma aangekondigde, keynote Wouter de Jong begon met zijn sessie.
Na de energieke sessie met Wouter de Jong volgden inhoudelijke sessies met Ellen Kuipers (The Coaching Company), Kim de Waard & Rebecca Meijers (Abovo Maxlead), Isabelle van Woerkom & Maud Huygen (Studiekeuze123) en Nina Hoek van Dijke (Jong & Je Wil Wat).
Wij danken alle aanwezigen nogmaals voor hun komst en treffen elkaar graag snel weer bij een volgende editie of event!
Er is een samenvatting beschikbaar van de presentaties en adviezen die de sprekers op het NSKO event met de aanwezigen hebben gedeeld. Download de samenvatting hier of neem hiervoor contact op met Leon Geboers.
Naar het overzicht