De ME Research Group wederom opgenomen in de Top 250 Groeibedrijven

De ME Research Group, bestaande uit marktonderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch, is trots om voor de derde keer op rij tot de 250 snelst groeiende bedrijven te behoren.

De Top 250 Groeibedrijven is een overzicht van bedrijven (scale-ups) met minimaal 10 FTE en/of minstens 5 miljoen euro omzet. De bedrijven die opgenomen zijn in de Top 250 realiseerden in drie opeenvolgende jaren jaarlijks een groei van minimaal 20% in FTE en/of omzet.

Hesam Fahimi, mede-oprichter ME Research Group, is trots op zijn team die dit mede mogelijk heeft gemaakt: “We hebben een team dat samen ons DNA blijft uitstralen en ervoor zorgt dat we ondanks onze sterke groei, toch onze bedrijfscultuur blijven behouden. Ons bureau is zo goed als de som van alle collega’s. Daarom is aandacht voor elkaar en ieders individuele ontwikkeling het belangrijkste.”

CCO van de ME Research Group Boj Nefkens vult aan: “Wederom benoemd worden tot de Top 250 Groeibedrijven is een enorme eer. Het laat zien dat we kwalitatief goed werk leveren, waardoor onze opdrachtgevers vertrouwen in ons uitspreken en langdurige samenwerkingen aan durven te gaan. Groei is voor ons geen doel op zich, maar een gevolg van de toegevoegde waarde die wij leveren voor onze opdrachtgevers.”

De organisatie: “Uit de Top 250 Groeibedrijven van 2022 blijkt dat de Nederlandse groeibedrijven in 2021 flink gas hebben gegeven na twee moeilijke jaren. De maatregelen rondom COVID-19 versterkten de al eerder ingezette vertraging van de groei, maar 2021 zorgde voor een grote ommekeer. Groeibedrijven hebben zowel in banen (FTE) als in omzet hun groeicijfers meer dan verdubbeld. Nederlandse groeibedrijven creëerden namelijk 35.000 nieuwe banen over de afgelopen drie jaar, waarvan 60% in 2021.”

Benieuwd naar de volledige lijst of meer info? Klik dan hier.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Markteffect onderzoek 100 meest invloedrijke merken Nederland

Demian van Gils - ‘Het mooiste zijn de vele kleine overwinningen'

Ik houd ervan om voorop te lopen: Interview met Josh Veldhuizen, JOSH V