Uitbreiding Markteffect
Aan de afdeling Research worden drie nieuwe medewerkers toegevoegd: Karen Blommers, Daan Meinders en Lous van Eijndhoven. Een flinke uitbreiding, die nodig was om de toenemende stroom van nieuwe opdrachten op de juiste manier op te kunnen pakken. Ook de afdeling Data krijgt er twee nieuwe gezichten bij: Demi Hummel en Percy van Erp.
Daarnaast wordt ook het Management Team uitgebreid. In april startte Michael Petit als Marketing Manager bij Markteffect en werd toegevoegd aan het MT. ‘’Michael is geen onbekende, gezien het feit dat hij in het verleden al zo’n 7 jaar bij ons gewerkt heeft. Hij kent onze organisatie, onze klanten en de markt waarin wij ons bevinden goed en we zijn erg blij dat hij terug is’’, aldus directeur Edgar de Beule.
Groeiambitie Markteffect
Edgar de Beule: ‘’We groeien al jaren hard en behoren daardoor tot de grootste onderzoeksbureaus van Nederland. Het inpassen van zes nieuwe mensen op deze korte termijn zie ik als een beloning van onze opdrachtgevers voor het werk dat we leveren. Ik ben er van overtuigd dat onze nieuwe medewerkers ons naar een nog hoger niveau gaan brengen.’’
Eerder dit jaar werd al bekend dat Markteffect voor de vierde keer een FD Gazellen Award in ontvangst mocht nemen. Maar als het aan De Beule ligt houdt het hier niet op: ‘’We hebben er vertrouwen in dat we ons in 2018 wederom FD Gazelle mogen noemen. Dan zouden we deze prijs voor de vijfde keer op mogen halen en dat zou toch wel speciaal zijn. En als kers op de taart is ook onze andere BV, Markteffect Sportmarketing Research, in de race om een eerste FD Gazellen Award te winnen. We hopen deze groei door te kunnen zetten.’’
Naar het overzicht