Door deze veranderingen is er behoefte aan nieuwe benaderingen om studiekiezers effectief te bereiken. Markteffect en Organisatie Groep Zuid (OGZ) werken al jaren samen op het vlak van onderwijs en studiekeuze en hebben samen een diepgaand onderzoek uitgevoerd.
Dit onderzoek geeft inzicht in de verschillende typen studiekiezers en hun behoeften. De resultaten uit het onderzoek geven waardevolle inzichten in de verschillende profielen van studiekiezers. Door deze inzichten kunnen onderwijsinstellingen hun communicatie (nog beter) afstemmen op de specifieke behoeften van potentiële studenten.
Bovendien kunnen de resultaten uit het onderzoek worden toegepast op de touchpoints van onderwijsinstellingen, om te identificeren welk type studiekiezers op welke momenten wordt bereikt. Hierdoor worden de studiekiezers beter begrepen en ondersteund met de juiste informatie, precies op het moment dat ze het nodig hebben.
Benieuwd naar de vier persona’s en hoe je hen gericht van de gewenste informatie kan voorzien? Download de whitepaper via de button hieronder.
Bekijk de whitepaper
Naar het overzicht