Nieuwe inzichten en praktische tips
Namens Markteffect waren Yannick (Event & CRM-specialist) en Joost (Stagiair Marketing) aanwezig om inspiratie op te doen. De dag startte met een lezing van Daylee over haar klant Nubbik. Hierin liet ze zien hoe Nubbik de klantbeleving optimaliseert door slim gebruik te maken van data en personalisatie via de tools van Spotler.
Vervolgens bezochten Yannick en Joost de sessie van New York Pizza, waarin werd uitgelegd hoe zij AI inzetten om de klantervaring te verbeteren. Aan de hand van vier concrete voorbeelden werd duidelijk hoe technologie écht het verschil kan maken.
Na een heerlijke lunch stond de lezing van N.E.C. en GX op het programma. Robin Faber, Commercieel Manager van N.E.C., vertelde over de ambities van de club: het versterken van de band met supporters, de lokale gemeenschap én de zakelijke markt. Alles met het oog op verdere groei van de club, waarin commercie een sleutelrol speelt.
Wat viel op?
Steeds meer bedrijven zetten in op datagedreven strategieën. Ook het gebruik van AI krijgt een steeds prominentere plek binnen marketing. Een ding is zeker: er staan nog veel mooie en relevante ontwikkelingen op de planning!
"Het was een inspirerende dag, waarin vooral duidelijk werd dat hyperpersonalisatie een steeds belangrijker onderdeel wordt van de marketingstrategie." - Yannick Verhoeven, Event & CRM-specialist
Naar het overzicht