Beautiful Lives versterkt The Relevance Group

Insights & innovation agency Beautiful Lives sluit zich aan bij The Relevance Group, een Europese groep die zich richt op de eindeloze mogelijkheden van data. In de Benelux is Beautiful Lives het vierde bureau dat zich bij The Relevance Group voegt, naast Markteffect, Techonomy en TDA Group.

Door de aansluiting versterkt Beautiful Lives haar positie als expert in kwalitatief onderzoek en propositieontwikkeling, gebaseerd op de principes van design thinking. De samenwerking biedt nieuwe Europese mogelijkheden om klanten te ondersteunen op het snijvlak van gedragsinzicht, datagedreven innovatie en strategische groei. Het Utrechtse bureau werkt onder meer voor klanten als FrieslandCampina, AkzoNobel, AS Watson en Bonduelle.

“In ons werk starten we altijd bij de mens achter de klantvraag”, vertelt managing partner Gaby Siera. “Klanten vragen steeds vaker om meer context en duiding op basis van data – en dankzij deze stap kunnen we daar nog gerichter op inspelen. Wat ons aantrok in The Relevance Group is hun ondernemende mentaliteit en de passie voor inzichten – niet als doel op zich, maar als middel om menselijk gedrag echt te begrijpen.”

Data en gedrag verbinden

Ook binnen The Relevance Group is de komst van Beautiful Lives met enthousiasme ontvangen.

Andreas Hannemann, Group CEO van The Relevance Group, licht dit toe: "Beautiful Lives voegt een cruciale dimensie toe aan ons netwerk: het vermogen om menselijk gedrag te doorgronden en te vertalen naar een betekenisvolle strategie. Hun mensgerichte aanpak en toewijding aan innovatie sluiten perfect aan bij onze ambitie om communicatie en marketing intelligenter, relevanter en effectiever te maken in heel Europa.”

De aansluiting bij The Relevance Group stelt Beautiful Lives in staat om haar kennis internationaal verder uit te bouwen en gebruik te maken van de synergie binnen het netwerk van aangesloten bureaus. Beautiful Lives blijft opereren onder eigen naam met de huidige directie – Gaby Siera en Maurice Palmen – aan het roer.

Nauwe samenwerking met Markteffect

Een concreet voorbeeld van de kracht van samenwerking binnen The Relevance Group is de koppeling tussen onderzoeksbureau Markteffect en Beautiful Lives.

“Beide bureaus hebben hun eigen sterke expertisegebied”, licht Hannemann toe. “Markteffect wordt ingeschakeld voor scherpe, data-gedreven inzichten. Beautiful Lives sluit daar naadloos op aan door deze inzichten te verdiepen en te vertalen naar innovatieve oplossingen. Door samen te werken bieden we een totaalpropositie die uniek is in de markt."

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Leven Lang Ontwikkelen Congres 2025

Welkom Jasper Jacobs: onze nieuwe Client Consultant Sport & Partnerships

NIMA Marketing Day 2025 – het grootste marketingfestival van Nederland

AI op het gebied van rapportage & visualisatie

<p>Thomas <span>Huigen</span></p>

Thomas Huigen

Commercial Director