Een dag vol inspiratie, teambuilding én zon: onze teamdag in Scheveningen

Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor ons jaarlijke The Relevance Group uitje. Dit keer aan het strand in Scheveningen.

We trapten onze teamdag af met een inspirerend congres, boordevol inzichten van Markteffect, Techonomy, Beautiful Lives en TDA Group. Een perfecte mix van kennis delen én elkaar (nog) beter leren kennen. Na deze inhoudelijke kickstart was het tijd voor een uitgebreide lunch aan zee, waarbij iedereen even kon opladen, bijkletsen en zich kon voorbereiden op het actieve middagprogramma: een bloedfanatieke editie van Expeditie Robinson, midden op het strand.

Met een goed gevulde maag en een gezonde dosis teamspirit gingen we vervolgens het strand op voor een zinderende strijd. In het zonnetje streden teams fanatiek tegen én met elkaar tijdens verschillende uitdagende spellen: van katapult bouwen en vuur maken tot torens stapelen en sprinten door het zand.

Na alle actie volgde natuurlijk ook ontspanning. We sloten de dag af met een gezellige borrel en een heerlijke BBQ aan het strand. Terwijl de zon langzaam onderging, gingen de voetjes van de vloer tijdens een knallend feest met DJ Renee, Disco Snolly en niemand minder dan Otto Wunderbar. De sfeer was, zoals we bij Markteffect gewend zijn, top!

Office manager & HR-medewerker Lobke van der Horst: ''Na weken van voorbereiding is het super om terug te kijken op een dag die precies verliep zoals we hadden gehoopt. Van het inspirerende congres vol waardevolle inzichten tot de fanatieke strijd tijdens Expeditie Robinson en het gezellige feest aan het strand – het kwam allemaal samen. Het was fijn om te zien hoe collega’s elkaar beter leerden kennen, samenwerkten en plezier hadden, ongeacht het onderdeel van de dag. We kijken met trots terug op wat we samen hebben neergezet. Dank aan iedereen die erbij was en heeft geholpen om deze dag zo waardevol te maken.''

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Meer dan de helft van Generatie Z (57%) maakt zich zorgen over zijn/haar financiële situatie

Bijna de helft van de Nederlanders (46%) eet vrijwel dagelijks vlees of vis

De voordelen van het uitbesteden van een medewerkerstevredenheidsonderzoek

Podcast: van traditioneel onderzoek naar slimme data-oplossingen

Lobke <span>van der Horst</span>

Lobke van der Horst

HR Specialist

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?