Markteffect bij het Fontys Career Event 2025

Gisteren opende het Indoor-Sportcentrum in Eindhoven haar deuren voor het Fontys Career Event. Onze collega’s Lobke, Mathijs en Ellen waren aanwezig om in gesprek te gaan met het talent van morgen.

Als marktonderzoeksbureau lieten we studenten ervaren hoe leuk en waardevol onderzoek kan zijn. We organiseerden een paprika-chips smaaktest om te ontdekken of studenten het verschil konden proeven tussen Lay’s, Croky en het Albert Heijn huismerk. De resultaten werden direct getoond in een live Power BI-dashboard. Zo konden de studenten letterlijk en figuurlijk proeven aan hoe wij dagelijks inzichten verzamelen, vertalen en inzichtelijk maken.

Veel studenten dachten zeker te weten welk merk ze proefden… maar dat bleek niet altijd te kloppen. Het was een middag vol leuke gesprekken met enthousiaste studenten.

Bedankt aan iedereen die langskwam, wie weet zien we jullie snel terug bij Markteffect!

‘Het was leuk om zoveel enthousiaste studenten te ontmoeten en misschien zelfs toekomstige collega’s te spreken. Ik kijk uit naar de volgende editie!’ - Office manager & HR Lobke

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Meer dan de helft van Generatie Z (57%) maakt zich zorgen over zijn/haar financiële situatie

Bijna de helft van de Nederlanders (46%) eet vrijwel dagelijks vlees of vis

De voordelen van het uitbesteden van een medewerkerstevredenheidsonderzoek

Podcast: van traditioneel onderzoek naar slimme data-oplossingen

Lobke <span>van der Horst</span>

Lobke van der Horst

HR Specialist

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?