Onderzoek onder jouw eigen klantbase

Wil je beter begrijpen wat jouw eigen klanten drijft, hoe tevreden ze zijn en welke behoeften zij hebben? Met onderzoek onder jouw klantbase krijg je waardevolle inzichten rechtstreeks vanuit jouw bestaande klantenkring. Dit stelt je in staat om onder andere strategische beslissingen te nemen, de klanttevredenheid te verhogen en je producten of diensten nog beter af te stemmen op de wensen van je klanten.

Wat je onderzoeksvraag ook is, wij kunnen je erbij helpen. Wij doen niet aan ‘jij vraagt, wij draaien’, maar wij willen jouw onderzoeksvraag eerst écht begrijpen voordat we aan de slag gaan. Door goed naar je te luisteren, jouw vraag te analyseren en dan pas te adviseren zorgen wij voor relevantie.

Wij weten hoe belangrijk het is om een gedegen onderzoek op te zetten. Dankzij onze ervaring in het onderzoekslandschap kunnen wij je adviseren over de beste methodes en vraagstellingen om relevante data te verzamelen. Of het nu gaat om klanttevredenheidsonderzoek, merkimago, behoefteonderzoek of productevaluatie – wij zorgen voor een onderzoek dat naadloos aansluit op jouw doelstellingen. Wij gebruiken hiervoor een beproefde aanpak, waarbij samenwerking met onze opdrachtgevers centraal staat.

Waarom onderzoek onder jouw klantbase?

  • Betrouwbare inzichten: Je klanten kennen jouw merk en hebben al ervaring met je producten of diensten. Dit maakt hun feedback waardevol en direct toepasbaar.
  • Hoge respons: Klanten voelen zich vaak meer betrokken en zijn daarom eerder geneigd om deel te nemen aan onderzoek.
  • Veel mogelijkheden tot maatwerk: Of je nu een brede klanttevredenheidsmeting wilt uitvoeren of een diepgaande analyse op basis van specifieke klantsegmenten, wij kunnen het onderzoek volledig afstemmen op jouw wensen.
Sander <span>Bosman</span>

Sander Bosman

Client Consultant