Het Markt Effect magazine

De eerste editie van Het Markt Effect, een magazine voor én door marketeers die begrijpen wat het belang is van marktonderzoek. 

In deze uitgave, verzorgd door Markteffect & DirectResearch, vindt u een grote diversiteit aan inspirerende verhalen over marketing, ondernemen en het effect van marktonderzoek. Bent u benieuwd naar de inhoud? Vraag hier het magazine aan!

Als er één ding is waar we ontzettend van kunnen genieten bij Markteffect, dan is het wel de pure liefde die mensen voor hun vak hebben. Die passie zien wij bij veel van onze opdrachtgevers terug en delen we graag met u door middel van dit magazine. Het magazine is een verhalenbundel met de nodige diepgang op het gebied van marketing, onderzoek en ondernemen: Wáárom hebben organisaties keuzes gemaakt die zij gemaakt hebben? Hoe kwamen deze keuzes tot stand en wat heeft het hen opgeleverd? Het magazine biedt u ook de nodige inspiratie op basis van de verschillende visies van vakprofessionals en tips voor succesvol ondernemen.

Bent u benieuwd naar meer? Vraag dan het magazine aan (online of fysiek exemplaar)! We hopen dat de verhalen u zullen inspireren om uw werk iedere dag weer een beetje beter te kunnen doen. Ongetwijfeld met dezelfde passie en toewijding als de professionals die in dit blad aan het woord komen. Want die passie die hen, samen met strategisch marktonderzoek, gebracht heeft tot waar zij nu staan, noemen wij het markt effect. 

Hier gratis aan te vragen!

We hebben het magazine fysiek laten drukken en tevens digitaal uitgebracht. Het magazine is in beide gevallen volledig gratis aan te vragen, via de onderstaande knop.

<p>Michael <span>Petit</span></p>

Michael Petit

Manager Marketing & Client Consultant