De beste verhalen van onze partners en opdrachtgevers zijn geselecteerd en we hebben hen aan het woord gelaten, zodat zij jullie inspireren met tips, informatie, interessante feitjes en inzichten in zaken die je eigenlijk altijd al had willen weten. Of waarvan je niet eens wist dat je ze wilde weten. Hoe zorgt bijvoorbeeld Nationale-Nederlanden ervoor dat mensen nu alles goed regelen voor later? Hoe kun je TikTok inzetten in de marketingmix? Of wat kun je leren van een marketingpsycholoog die copywriting eenvoudig maakt? Maar ook ondernemersverhalen zoals die van fashion- en lifestylemerk JOSH V komen aan bod, evenals een hoogleraar aan Tilburg University die verteld over beïnvloeding tijdens het shoppen.
Dus, wil jij ontdekken hoe de essentie van begrijpen, bereiken en beïnvloeden de drijvende kracht is achter innovatieve campagnes, groeiende merken en tevreden opdrachtgevers? Lees dan nu ‘Het Markt Effect’!
We wensen je veel leesplezier en kijken uit naar je gedachten over deze editie!
Bekijk hier het magazine