Een aantal van onze mobiliteitsonderzoeken
Naamsbekendheid- & imago-onderzoeken:
Om inzicht te krijgen in de bekendheid van jouw merk of product, en de manier waarop de doelgroep naar je product kijkt, voeren we voor diverse aanbieders in deze markt naamsbekendheids- en imago-onderzoeken uit. Door deze onderzoeken kom je erachter hoe je presteert ten opzichte van je concurrenten. Meer weten over een naamsbekendheid- of imago-onderzoek?
NaamsbekendheidonderzoekImago-onderzoek
Campagne effectmeting
Om inzicht te krijgen in de effecten van een (above the line) marketing campagne, kun je een campagne effectmeting uit laten voeren. Met behulp van onze meetmethodieken maken wij het bereik en de effectiviteit van je campagne inzichtelijk. Een mooie tv- of radiospot is natuurlijk leuk, maar niet als deze niet op de juiste manier uitgeserveerd wordt en niet de juiste doelgroepen bereikt. Meer informatie over campagne effectmetingen?
Campagne effectmeting
PR-onderzoek
Heb je de ambitie om het nieuws te halen of om content te creëren om je positie als thougt leader te versterken? Dan is het prettig als je artikelen en content kunt ontwikkelen op basis van feiten. Feiten die rechtstreeks van je doelgroep of van ‘de Nederlander’ afkomen, maar wel gebaseerd zijn op representativiteit en betrouwbaarheid. Meer informatie over het PR-onderzoek?
Doelgroeponderzoek
Wil je weten wie je doelgroep precies is en wat hen motiveert? Met een doelgroeponderzoek krijg je inzicht in de kenmerken, voorkeuren en gedragingen van de mensen die je wilt bereiken. Dit onderzoek helpt je niet alleen te begrijpen wie je klanten zijn, maar ook hoe je hen het beste kunt aanspreken en bedienen. Het biedt waardevolle informatie voor het afstemmen van je marketing- en communicatie-inspanningen, en helpt je om de juiste producten of diensten aan te bieden. Meer weten over doelgroeponderzoek?
Doelgroeponderzoek
Positioneringsonderzoek
Hoe positioneer jij je product of merk in de markt? En hoe ervaren je doelgroep en concurrenten deze positie? Met positioneringsonderzoek krijg je inzicht in hoe jouw merk zich verhoudt tot de concurrentie en waar je kansen liggen om je te onderscheiden. Dit onderzoek helpt je niet alleen om je merk duidelijker te positioneren, maar ook om een sterkere band met je doelgroep te creëren. Meer weten over positioneringsonderzoek?
Positioneringsonderzoek
Klanttevredenheidsonderzoek
Hoe tevreden zijn jouw klanten over je product of de samenwerking met jouw organisatie? Zouden zij jouw product of dienst aanbevelen aan anderen, en waarom juist wel of niet? Klanttevredenheidsonderzoek biedt waardevolle inzichten in de sterke en zwakke punten van je dienstverlening en helpt je om verbeteringen door te voeren. Het resultaat is niet alleen tevreden klanten, maar ook een verhoogde loyaliteit en klantbehoud. Meer weten over het tevredenheidsonderzoek?
Klanttevredenheidsonderzoek
NPS onderzoek
Hoe loyaal zijn jouw klanten? Met een NPS-onderzoek (Net Promoter Score) meet je in hoeverre klanten bereid zijn om jouw product of dienst aan anderen aan te bevelen. Dit onderzoek biedt niet alleen inzicht in klanttevredenheid, maar ook in de mate van loyaliteit en het potentieel voor klantbehoud. Door deze inzichten kun je gerichte acties ondernemen om de klantbeleving te verbeteren en je klantenbasis te versterken. Meer weten over NPS-onderzoek?
Usage & attitude onderzoek
Wil je meer inzicht krijgen in het gebruik en de houding van jouw doelgroep ten opzichte van jouw product of dienst? Met een usage & attitude onderzoek brengen we zowel het gebruikspatroon als de perceptie van jouw merk in kaart. Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten in hoe klanten jouw product ervaren, welke factoren hun keuzes beïnvloeden en welke verbeterpunten er zijn om de klanttevredenheid te verhogen. Meer weten over een usage & attitude onderzoek?
Usage & attitude onderzoek