Markteffect onderzoekt met Sponsorreport de sportmarketing trends in Nederland

9 maart 2020

Markteffect voert samen met Sponsorreport een uitgebreid onderzoek uit naar de laatste sportmarketing trends in Nederland. Dit onderzoek wordt uitgevoerd onder alle top sponsormanagers in Nederland.

 

In het onderzoek komen onder andere zaken als de visie van experts, verwachtingen t.a.v. marktontwikkelingen, eigen sponsorbudgetten en eigen sponsorstrategieën aan bod. De resultaten van het onderzoek zullen worden gedeeld in een whitepaper.

Bent u sponsor en heeft u nog niet deelgenomen aan het onderzoek? Dan kunt u via onderstaande link deelnemen aan het onderzoek. Invullen kost ongeveer 8 minuten. Zoals altijd is de survey geanonimiseerd en zijn antwoorden niet terug te leiden tot individuele personen en bedrijven. Deelname voor het onderzoek is mogelijk tot 28 maart 2020.

 

Het onderzoek is inmiddels afgerond. Benieuwd naar de resultaten? Neem contact met ons op.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Sportsponsoring en ethiek: Het gaat écht samen

De maatschappelijke waarde van sport

Sponsoring in de marketingwereld van nu; een nieuw kader

De maatschappelijke magie zit 'm in kleine dingen