De Data & Insights Awards 2023 zijn in volle gang. Het is dé vakprijs voor inspirerende insights professionals en toonaangevende marketing research & analytics bureaus die het verschil maken in het vakgebied. De afgelopen maanden hebben vakgenoten hun favoriete insights professional hiervoor kunnen aanbevelen. Markteffect Research Consultant Danny Meulenbroeks en Research Expert Krijn Vugts zitten beiden in de top drie in hun eigen categorie!
Danny Meulenbroeks is genomineerd in de categorie ‘Insights Professional van het jaar 2022/2023 – Bureauzijde’. Met een creatieve en vernieuwende blik op het vakgebied is Danny dagelijks bezig om het werk naar een hoger niveau te brengen en ervoor te zorgen dat collega’s efficiënter te werk gaan. Als onderzoeker is hij gedreven om te innoveren in zijn vak en is het uitbreiden en verdiepen van zijn kennis de manier om beter te worden in wat hij doet. Dit is waar Danny voor staat en de reden dat hij genomineerd is voor de Data & Insights Awards!
‘’Ik beschouw mezelf als een vakidioot en ben gepassioneerd en gedreven in mijn werk als Research Consultant. Ik geloof dat het uitbreiden en verdiepen van mijn kennis de enige manier is om echt beter te worden in wat ik doe. Ik ben ook een creatieveling en haal veel energie uit het creëren van innovatieve en aantrekkelijke resultatenpresentaties.’’
Danny Meulenbroeks – Research Consultant Markteffect
Krijn Vugts is genomineerd voor ‘Young Talent van het jaar 2022/2023’. Krijn is op jonge leeftijd al actief in het onderzoeksvak en als bestuurslid van SMART onderzoek wil hij een actieve bijdragen leveren aan de toekomst van het vak. Met zijn winnaarsmentaliteit zet hij zich vanuit zijn rol in om de interesse van jongeren binnen het vakgebied stimuleren, hen uit te dagen en te prikkelen om met nieuwe ideeën te komen. Door zijn inzet en prestaties is hij genomineerd voor deze Data & Insights Award!
‘’Ik hoef niet zozeer perfectionistisch te zijn, maar ik ben wel competitief. Wat wil dat zeggen? Dat ik de beste wil zijn en wil winnen. Professioneel gezien betekent dit dat elke opdrachtgever na afronding van het onderzoek overtuigd moet zijn dat ik de beste keuze ben geweest om hun onderzoek uit te voeren. Dat betekent in mijn ogen ook dat je de samenwerking actief op moet zoeken en dus samen een team moet vormen. Wanneer je in een team zit, daag je elkaar uit, durf je elkaar in twijfel te trekken en ben je vervolgens bereid om voor elkaar door het vuur te gaan. Alles om uiteindelijk tot het gewenste eindresultaat te komen. Dat wil ik bereiken met mijn opdrachtgevers.’’
Krijn Vugts – Research Consultant Markteffect
Dinsdag 18 april vinden de gesprekken plaats met een speciaal geselecteerde jury. De uiteindelijke winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Data & Insights Awards uitreiking op donderdag 29 juni 2023 in Maarssen. We moeten dus nog heel even geduld hebben tot de uitreiking, wij trekken voor deze bijzondere prestatie alvast de champagneglazen uit de kast!
Naar het overzicht