Markteffect bij de beste bureaus in de Emerce 100-2024

Markteffect als hoogst scorende opgenomen in de Emerce 100. De Emerce 100 is een jaarlijkse uitgave van de 100 organisaties met het beste imago in hun eigen categorie. Markteffect heeft vijf sterren ontvangen in de categorie Analytics Bureau.

Voor de negentiende keer heeft Emerce de Emerce 100 samengesteld. Markteffect heeft de hoogste score bereikt als het gaat over het imago van het onderzoeksbureau. Michael Petit, Manager Marketing, is blij met deze erkenning: “Eén van de pijlers waar we veel aandacht aan besteden is customer intimacy. Natuurlijk gaat het in de eerste plaats om de kwaliteit die we in ons werk leveren, maar daarnaast willen we een band met onze opdrachtgevers creëren zodat we dé onderzoekspartner zijn in plaats van het onderzoeksbureau. Dat we juist door de markt zo hoog beoordeeld worden, maakt ons daarom erg trots.”

The Relevance Group

Om ook in de toekomst partner te kunnen blijven van onze opdrachtgevers is Markteffect sinds 1 januari 2024 een joint venture aangegaan met The Relevance Group. Hiermee heeft de dienstverlening, marktonderzoek, een verlengstuk gekregen voor opdrachtgevers die daar behoefte aan hebben. “Met onze marktonderzoeken halen we actieve data op, maar we kunnen dit nu ook combineren met allerlei andere soorten data. Door het inzetten van de nieuwste technieken kunnen we onze opdrachtgevers nu veel breder adviseren over de optimale inzet van hun marketingbudget’’, aldus Petit.

Met The Relevance Group beschikt Markteffect over kennis en expertise op het gebied van marktonderzoek, marketing technology, A.I. en data science en hebben zij meerdere vestigingen verspreid over Europa.

Over Emerce 100

In de Emerce 100 wordt gepubliceerd hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld. Markteffect is opgenomen in de categorie Analytics Bureau.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Supermark(t)eting: je wordt beïnvloed waar je bij staat

70% van de Nederlandse directieleden te optimistisch over gebruik AI binnen organisatie

Thinking fast & slow: Haribo vs. Kees Smit Tuinmeubelen

Het succes van een TikTok-video? “De eerste twee seconden”

<p>Michael <span>Petit</span></p>

Michael Petit

Manager Marketing & Client Consultant