Oranje boven tijdens het Formule 1 weekend in Zandvoort

Afgelopen vrijdag ging het spektakel op Circuit Zandvoort van start. Een aantal van onze collega’s mocht tijdens dit weekend samen met opdrachtgevers van Markteffect en DirectResearch genieten van deze ultieme race-ervaring.

De strijd op het uitdagende circuit beloofde een spannend Formule 1 weekend te worden. Én dat was het zeker. We hebben genoten van de vrije trainingen, spannende kwalificaties en uiteraard de grote race van zondag. Hoewel Verstappen niet als eerste over de finishlijn ging, hebben we volop genoten van dit heerlijke weekend, omringd door tienduizenden oranje gekleurde fans en een overweldigend oranje gevoel.

''Na een regenachtig begin van het raceweekend, zijn we met stralende gezichten en een ervaring rijker huiswaarts gekeerd.'' - Client Consultant Sten Habraken

Hoewel het even afwachten was wat het weer zou doen, konden we alle drie de dagen afsluiten in het zonnetje met een lekker hapje, een koud drankje en gezellige muziek.

 

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

De helft van de Nederlanders bestelt bij websites als Temu, Shein en AliExpress

Bijna de helft van de Nederlanders eet het liefst zo min mogelijk bewerkt voedsel

Onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Sten <span>Habraken</span>

Sten Habraken

Client Consultant